Smart ForTwo Cabrio private lease
- Nieuwprijs: € 18.999,-
- Introductie: juli 2017
- Eind: januari 2019
- Brandstof: benzine
- Carrosserie: 2-deurs cabriolet
- Transmissie: 6v, automaat met dubbele koppeling
- Energielabel: C
- CO2-uitstoot: 99 gr/km
- Vermogen: 52 kW / 71 pk
- Topsnelheid: 151 km/u
- Acceleratie 0-100: 15,5 sec.
- Massa: 875 kg
Over de Smart ForTwo Cabrio Electric Drive
De Smart ForTwo Carbo Cabrio EV is een elektrische auto van het merk Smart. Het is een kleine auto die ideaal is voor stadsverkeer dankzij zijn compacte afmetingen en uitstekende wendbaarheid. Private lease is een vorm van autoverhuur waarbij een particulier een auto leaset voor een bepaalde periode tegen een vast maandbedrag. Dit bedrag is inclusief onderhoud, verzekering en pechhulp, zodat je zonder zorgen kunt rijden. Het is een populair alternatief voor het kopen of leasen van een auto voor particulieren.
De voordelen van het private leasen van een Smart ForTwo Cabrio EV private lease
- Je hoeft je geen zorgen te maken over de onderhoudskosten of de verzekering van de auto, die zijn inbegrepen in het maandbedrag.
- Je bent niet vastgebonden aan één specifieke auto, maar kunt na verloop van tijd een andere auto kiezen als je wensen of behoeften veranderen.
- Je bent flexibel en kunt gemakkelijk op- of afstappen als je de auto niet langer nodig hebt.
- Je betaalt alleen voor de tijd dat je de auto daadwerkelijk gebruikt, in plaats van het gehele aankoopbedrag te moeten betalen.
- Omdat de Smart ForTwo Cabrio EV elektrisch is, is het rijden in de stad zeer zuinig en heb je geen last van uitlaatgassen. Dit is beter voor het milieu en kan ook leiden tot lagere brandstofkosten.
Waarom kies je voor de Smart ForTwo Cabrio EV private lease
- Als je vaak in de stad rijdt en op zoek bent naar een compacte en wendbare auto die geschikt is voor korte afstanden, is de Smart ForTwo Cabrio EV een goede keuze.
- Als je niet vast wil zitten aan één specifieke auto en flexibel wil blijven, is private lease een goed alternatief voor het kopen of leasen van een auto. Zo kun je na verloop van tijd gemakkelijk een andere auto kiezen.
- Als je geen zin hebt om je zorgen te maken over onderhoud en verzekering, is private lease een goede optie omdat deze zaken in het maandbedrag zijn inbegrepen. Zo kun je zonder zorgen genieten van je nieuwe auto.
- Als je de voordelen van elektrisch rijden wilt ervaren, is de Smart ForTwo Cabrio EV een goede keuze omdat het een compacte en betaalbare elektrische auto is. Je kunt genieten van zuinig en schoon rijden zonder je zorgen te maken over uitlaatgassen of brandstofkosten.
Technische specificaties
ALGEMEEN | ||||||||
nieuwprijs fiscaal | € 18.999 | |||||||
nieuwprijs rijklaar | n.v.t. | |||||||
wegenbelasting/3mnd | € 72 – € 80 | |||||||
private lease | – | |||||||
segment | A (mini) | |||||||
carrosserie | 2-deurs, cabriolet | |||||||
transmissie | 6 v., aut. met dubb. koppeling | |||||||
aantal zitplaatsen | 2 | |||||||
introductie | juli 2017 | |||||||
eind | januari 2019 | |||||||
AANDRIJVING | ||||||||
aandrijving | achter | |||||||
aandrijvingssysteem | brandstofmotor | |||||||
brandstof | benzine | |||||||
totaal max. vermogen | 52 kW (71 pk) | |||||||
totaal max. koppel | 91 Nm | |||||||
BRANDSTOFMOTOR | ||||||||
cilinders | 3, in lijn | |||||||
kleppen per cilinder | 4 | |||||||
cilinderinhoud | 999 cc | |||||||
boring x slag | 72,2 x 81,3 mm | |||||||
compressieverhouding | 10,5 :1 | |||||||
max. vermogen | 52 kW (71 pk) | |||||||
6000 tpm | ||||||||
max. koppel | 91 Nm | |||||||
2850 tpm | ||||||||
brandstofsysteem | multipoint injectie | |||||||
klepbediening | dohc | |||||||
turbo | nee | |||||||
katalysator | geregeld | |||||||
brandstoftank | 28 l | |||||||
ELEKTROMOTOR | ||||||||
motortype | n.v.t. | |||||||
max. vermogen | n.v.t. | |||||||
max. koppel | n.v.t. | |||||||
aantal motoren | n.v.t. | |||||||
accutype | n.v.t. | |||||||
accucapaciteit | n.v.t. | |||||||
accuspanning | n.v.t. | |||||||
laadvermogen | n.v.t. | |||||||
laadtijd | n.v.t. | |||||||
snellaadvermogen | n.v.t. | |||||||
snellaadtijd | n.v.t. | |||||||
PRESTATIES | ||||||||
topsnelheid | 151 km/h | |||||||
acceleratie 0-100 km/h | 15,5 s | |||||||
praktijkverbruik verbruiksmonitor | n.b. | |||||||
n.b. | ||||||||
VERBRUIK (NEDC) | ||||||||
verbruik binnen beb. kom | – l/100km | |||||||
1 op – | ||||||||
verbruik buiten beb. kom | – l/100km | |||||||
1 op – | ||||||||
verbruik gecombineerd | 4,3 l/100km | |||||||
1 op 23,3 | ||||||||
CO2-uitstoot | 99 g/km | |||||||
energielabel | C | |||||||
stroomverbruik | n.v.t. | |||||||
actieradius accu | n.v.t. | |||||||
VERBRUIK (WLTP) | ||||||||
verbruik laag | – | |||||||
– | ||||||||
verbruik medium | – | |||||||
– | ||||||||
verbruik hoog | – | |||||||
– | ||||||||
verbruik zeer hoog | – | |||||||
– | ||||||||
verbruik gecombineerd | – | |||||||
– | ||||||||
CO2-uitstoot | – | |||||||
actieradius accu | n.v.t. | |||||||
stroomverbruik | n.v.t. | |||||||
ONDERSTEL | ||||||||
wielophanging voor | onafh., McPherson | |||||||
wielophanging achter | de dion | |||||||
vering voor | schroefveren | |||||||
vering achter | schroefveren | |||||||
stabilisator voor | ja | |||||||
stabilisator achter | ja | |||||||
remmen voor | schijven | |||||||
remmen achter | trommels | |||||||
bandenmaat voor | 165/65R15 | |||||||
bandenmaat achter | 185/60R15 | |||||||
draaicirkel | 7,0 m | |||||||
GEWICHTEN | ||||||||
massa leeg | 875 kg | |||||||
max. laadvermogen | 330 kg | |||||||
max. toelaatbare massa | 1205 kg | |||||||
max. massa vooras | – kg | |||||||
max. massa achteras | – kg | |||||||
max. aanhangermassa geremd | 0 kg | |||||||
max. aanhangermassa ongeremd | 0 kg | |||||||
max. kogeldruk | 0 kg | |||||||
max. dakbelasting | – kg | |||||||
BAGAGE/LAADRUIMTE | ||||||||
inhoud | 260-340 l | |||||||
lengte min./max. | – | |||||||
breedte min./max. | – | |||||||
hoogte | – | |||||||
achterdeur bxh | – | |||||||
zijdeur bxh | – | |||||||
hoogte tildrempel | 820 mm | |||||||
EXTERIEURMATEN | ||||||||
lengte | 2695 mm | |||||||
breedte | 1663 mm | |||||||
hoogte | 1555 mm | |||||||
wielbasis | 1873 mm | |||||||
spoorbreedte voor | 1469 mm | |||||||
spoorbreedte achter | 1430 mm | |||||||
bodemvrijheid | – mm | |||||||
INTERIEURMATEN | ||||||||
afstand rugleuning/pedalen | 950-1010 mm | |||||||
hoofdruimte voor | 890-1100 mm | |||||||
lengte rugleuning voor | 610 mm | |||||||
lengte zitting voor | 500 mm | |||||||
instaphoogte voor | 650 mm | |||||||
interieurbreedte voor | 1330 mm | |||||||
afstand rugleuning voor/achter | – | |||||||
gem. afstand rugleuning voor/achter | – | |||||||
hoofdruimte achter | – | |||||||
lengte rugleuning achter | – | |||||||
lengte zitting achter | – | |||||||
hoogte zitting achter | – | |||||||
interieurbreedte achter | – | |||||||
afstand rugleuning 2e/3e zitrij | – | |||||||
hoofdruimte 3e zitrij | – | |||||||
lengte rugleuning 3e zitrij | – | |||||||
lengte zitting 3e zitrij | – | |||||||
hoogte zitting 3e zitrij | – | |||||||
interieurbreedte 3e zitrij | – | |||||||