Smart ForFour private lease
Smart ForFour Electric Drive private lease aanbieders
De Smart ForFour Electric Drive
- Nieuwprijs: € 23.210,-
- Introductie: maart 2017
- Eind: januari 2019
- Brandstof: elektrisch
- Carrosserie: 5-deurs hatchback
- Transmissie: 6v, automaat met dubbele koppeling
- Energielabel: A
- CO2-uitstoot: 155 gr/km
- Vermogen: 60 kW / 82 pk
- Topsnelheid: 130 km/u
- Acceleratie 0-100: 12,7 sec.
- Massa: 1.200 kg
Over de Smart ForFour Electric Drive
Technische specificaties
|
ALGEMEEN |
nieuwprijs fiscaal |
|
€ 23.210 |
nieuwprijs rijklaar |
|
n.v.t. |
wegenbelasting/3mnd |
|
€ 0 |
private lease |
|
– |
segment |
|
B (klein) |
carrosserie |
|
5-deurs, hatchback |
transmissie |
|
6 v., aut. met dubb. koppeling |
aantal zitplaatsen |
|
4 |
introductie |
|
maart 2017 |
eind |
|
januari 2019 |
|
AANDRIJVING |
aandrijving |
|
achter |
aandrijvingssysteem |
|
elektromotor |
brandstof |
|
n.v.t. |
totaal max. vermogen |
|
60 kW (82 pk) |
totaal max. koppel |
|
160 Nm |
|
BRANDSTOFMOTOR |
cilinders |
|
n.v.t. |
kleppen per cilinder |
|
n.v.t. |
cilinderinhoud |
|
n.v.t. |
boring x slag |
|
n.v.t. |
compressieverhouding |
|
n.v.t. |
max. vermogen |
|
n.v.t. |
|
|
|
max. koppel |
|
n.v.t. |
|
|
|
brandstofsysteem |
|
n.v.t. |
klepbediening |
|
n.v.t. |
turbo |
|
nee |
katalysator |
|
nee |
brandstoftank |
|
– l |
|
ELEKTROMOTOR |
motortype |
|
synchroonmotor / permanente magneet |
max. vermogen |
|
60 kW (82 pk) |
max. koppel |
|
160 Nm |
aantal motoren |
|
1 |
accutype |
|
lithium-ion |
accucapaciteit |
|
17,6 kWh |
accuspanning |
|
– V |
laadvermogen |
|
6 kW AC |
laadtijd |
|
03:13 |
snellaadvermogen |
|
n.v.t. |
snellaadtijd |
|
– |
|
PRESTATIES |
topsnelheid |
|
130 km/h |
acceleratie 0-100 km/h |
|
12,7 s |
praktijkverbruik verbruiksmonitor |
|
n.b. |
|
|
n.b. |
|
VERBRUIK (NEDC) |
verbruik binnen beb. kom |
|
n.v.t. |
|
|
|
verbruik buiten beb. kom |
|
n.v.t. |
|
|
|
verbruik gecombineerd |
|
n.v.t. |
|
|
|
CO2-uitstoot |
|
0 g/km |
energielabel |
|
A |
stroomverbruik |
|
13,1 kWh/100km |
actieradius accu |
|
155 km |
|
VERBRUIK (WLTP) |
verbruik laag |
|
n.v.t. |
|
|
|
verbruik medium |
|
n.v.t. |
|
|
|
verbruik hoog |
|
n.v.t. |
|
|
|
verbruik zeer hoog |
|
n.v.t. |
|
|
|
verbruik gecombineerd |
|
n.v.t. |
|
|
|
CO2-uitstoot |
|
– |
actieradius accu |
|
– |
stroomverbruik |
|
– kWh/100km |
|
ONDERSTEL |
wielophanging voor |
|
onafh., McPherson |
wielophanging achter |
|
de dion |
vering voor |
|
schroefveren |
vering achter |
|
schroefveren |
stabilisator voor |
|
ja |
stabilisator achter |
|
ja |
remmen voor |
|
schijven |
remmen achter |
|
trommels |
bandenmaat voor |
|
165/65R15 |
bandenmaat achter |
|
185/60R15 |
draaicirkel |
|
9,1 m |
|
GEWICHTEN |
massa leeg |
|
1200 kg |
max. laadvermogen |
|
360 kg |
max. toelaatbare massa |
|
1560 kg |
max. massa vooras |
|
– kg |
max. massa achteras |
|
– kg |
max. aanhangermassa geremd |
|
0 kg |
max. aanhangermassa ongeremd |
|
0 kg |
max. kogeldruk |
|
0 kg |
max. dakbelasting |
|
– kg |
|
BAGAGE/LAADRUIMTE |
inhoud |
|
185-975 l |
lengte min./max. |
|
– |
breedte min./max. |
|
– |
hoogte |
|
– |
achterdeur bxh |
|
– |
zijdeur bxh |
|
– |
hoogte tildrempel |
|
820 mm |
|
EXTERIEURMATEN |
lengte |
|
3495 mm |
breedte |
|
1665 mm |
hoogte |
|
1554 mm |
wielbasis |
|
2494 mm |
spoorbreedte voor |
|
1469 mm |
spoorbreedte achter |
|
1429 mm |
bodemvrijheid |
|
– mm |
|
INTERIEURMATEN |
afstand rugleuning/pedalen |
|
950-1010 mm |
hoofdruimte voor |
|
890-1120 mm |
lengte rugleuning voor |
|
610 mm |
lengte zitting voor |
|
520 mm |
instaphoogte voor |
|
650 mm |
interieurbreedte voor |
|
1330 mm |
afstand rugleuning voor/achter |
|
530-760 mm |
gem. afstand rugleuning voor/achter |
|
– |
hoofdruimte achter |
|
910 mm |
lengte rugleuning achter |
|
610 mm |
lengte zitting achter |
|
440 mm |
hoogte zitting achter |
|
320 mm |
interieurbreedte achter |
|
1330 mm |
afstand rugleuning 2e/3e zitrij |
|
– |
hoofdruimte 3e zitrij |
|
– |
lengte rugleuning 3e zitrij |
|
– |
lengte zitting 3e zitrij |
|
– |
hoogte zitting 3e zitrij |
|
– |
interieurbreedte 3e zitrij |
|
– |
|