Hyundai i30 private lease
De Hyundai i30
- Nieuwprijs: € 21.196,-
- Introductie: juni 2017
- Eind: leverbaar
- Brandstof: benzine
- Carrosserie: 5-deurs stationwagon
- Transmissie: 6v, handgeschakeld
- Energielabel: B
- CO2- uitstoot: 115 gr/km
- Vermogen: 88 kW / 120 pk
- Topsnelheid: 187 km/u
- Acceleratie 0-100: 11,3 sec.
- Massa: 1.320 kg
Over de Hyundai i30
De Hyundai i30 is een auto van het merk Hyundai Motor Company. De i30 stond in 2006 op het Autosalon van Parijs, waar deze werd gepresenteerd als ‘de Amejs concept’. Dit concept was met codenaam FD ontwikkeld in het Duitse plaatsje Rüsselheim, waar het Hyundai Research and Development Center haar locatie kent. Op 6 maart in het jaar 2007 werd de i30 dan gepresenteerd tijdens de Salon van Genève, Zwitserland. De i30 gaat de strijd aan met het vijfdeurshatchback-segment en houdt zich goed staande. Met een vermogen van 88 kW (120 pk) en een maximale koppel van 171 Nm is het niet raar dat de Hyundai i30 zeer populair is als private lease auto in Nederland. Rijklaar ben je voor deze auto € 21.995,- kwijt, maar gelukkig zijn er ook Hyundai i10 private lease deals vanaf slechts € 349,- per maand. Het grote voordeel van private lease is het ontbreken van de aanschafwaarde van de auto. Er wordt maandelijks een bedrag betaald, afgestemd op jouw wensen, zodat jij gebruik kan maken van alle voordelen van de Hyundai i30. Verzekering en wegenbelasting zijn inbegrepen in de prijs, je betaald alleen voor de brandstof. Omdat de auto gloednieuw is wordt de kans op technische mankementen beperkt. Ben jij geïnteresseerd en op zoek naar een voordelige Hyundai i30 private lease deal maar weet jij niet waar je moet beginnen? Bekijk dan vandaag nog het aanbod van de bij ons aangesloten leasemaatschappijen. Private Lease Wijzer beheert meer dan honderd aanbiedingen, gegarandeerd succes! Door middel van onze Private Lease Vergelijker beschik jij over de mogelijkheid om verschillende aanbiedingen met elkaar te vergelijken, op zoek naar de perfecte match. Vandaag nog gebruik kunnen maken van de vergelijker? Ga dan snel naar de private lease vergelijker.
Maar wat maakt de Hyundai i30 dan zo aantrekkelijk voor de Nederlandse markt? Naast het tijdloze en sportieve design beschikt de Hyundai i30 over Autonomous Emergency Braking (AEB). De frontcamera en (optionele) radar, bevestigd aan de voorzijde van de auto, signaleren de vóór de Hyundai i30 rijdende voertuigen of overstekende voetgangers. De AEB remt automatisch wanneer noodgevallen zich voordoen om zo het risico op een aanrijding te beperken. Daarnaast beschikt de Hyundai i30 over BSD ofwel Blind Spot Detection. Het gaat hier om sensoren in de achterbumper die door middel van een oplichtend lampje in de buitenspiegel aangeven wanneer een ander voertuig zich in de dode hoek van de i30 bevindt. Op het moment dat de bestuurder de richtingaanwijzer activeert wordt een waarschuwingssignaal gegeven. Met al deze technische innovaties is de Hyundai i30 zeer geschikt voor private lease.
De Hyundai i30 is in vier varianten te verkrijgen, ieder met zijn eigen kenmerken en prestaties. De i30 speelt met deze varianten in op jouw behoefte! De Hyundai i30 lease je al vanaf slechts € 349,- per maand. Vraag daarom gratis en vrijblijvend een offerte aan bij één of meerdere bij ons aangesloten leasemaatschappijen (zie hieronder). Maak vandaag nog gebruik van de Private Lease Wijzer en ontdek alle voordelen van private lease.
Bekijk ook
Technische specificaties
ALGEMEEN | ||||||||
nieuwprijs fiscaal | € 21.196 | |||||||
nieuwprijs rijklaar | € 21.995 | |||||||
wegenbelasting/3mnd | € 157 – € 176 | |||||||
segment | C (klein midden) | |||||||
carrosserie |
5-deurs, stationwagon | |||||||
transmissie |
6 v., handgeschakeld | |||||||
aantal zitplaatsen | 5 | |||||||
introductie | juni 2017 | |||||||
eind | leverbaar | |||||||
AANDRIJVING | ||||||||
aandrijving |
voor | |||||||
aandrijvingssysteem | brandstofmotor | |||||||
brandstof |
benzine | |||||||
totaal max. vermogen | 88 kW (120 pk) | |||||||
totaal max. koppel | 171 Nm | |||||||
BRANDSTOFMOTOR | ||||||||
cilinders |
3, in lijn | |||||||
kleppen per cilinder |
4 | |||||||
cilinderinhoud |
998 cc | |||||||
boring x slag |
71,0 x 84,0 mm | |||||||
compressieverhouding |
10,0 :1 | |||||||
max. vermogen |
88 kW (120 pk) | |||||||
6000 tpm | ||||||||
max. koppel |
171 Nm | |||||||
1500 tpm | ||||||||
brandstofsysteem |
directe inspuiting | |||||||
klepbediening |
dohc | |||||||
turbo |
ja, met intercooler | |||||||
katalysator |
geregeld | |||||||
brandstoftank | 50 l | |||||||
ELEKTROMOTOR | ||||||||
motortype | n.v.t. | |||||||
max. vermogen | n.v.t. | |||||||
max. koppel | n.v.t. | |||||||
aantal motoren | n.v.t. | |||||||
accutype | n.v.t. | |||||||
accucapaciteit | n.v.t. | |||||||
accuspanning | n.v.t. | |||||||
actieradius accu | n.v.t. | |||||||
stroomverbruik | n.v.t. | |||||||
PRESTATIES | ||||||||
topsnelheid | 187 km/h | |||||||
acceleratie 0-100 km/h |
11,3 s | |||||||
verbruik binnen beb. kom |
5,4 l/100km | |||||||
1 op 18,5 | ||||||||
verbruik buiten beb. kom |
4,0 l/100km | |||||||
1 op 25,0 | ||||||||
verbruik gemiddeld |
4,5 l/100km | |||||||
1 op 22,2 | ||||||||
praktijkverbruik verbruiksmonitor |
n.b. | |||||||
n.b. | ||||||||
CO2-uitstoot |
115 g/km | |||||||
energielabel |
B | |||||||
ONDERSTEL | ||||||||
wielophanging voor |
onafh., McPherson | |||||||
wielophanging achter |
multilink | |||||||
vering voor |
schroefveren | |||||||
vering achter |
schroefveren | |||||||
stabilisator voor |
ja | |||||||
stabilisator achter |
ja | |||||||
remmen voor | gev. schijven | |||||||
remmen achter | schijven | |||||||
bandenmaat voor |
195/65R15 | |||||||
bandenmaat achter |
195/65R15 | |||||||
draaicirkel |
10,6 m |
GEWICHTEN | ||||||||
massa leeg |
1320 kg | |||||||
max. laadvermogen |
520 kg | |||||||
max. toelaatbare massa |
1840 kg | |||||||
max. massa vooras | – kg | |||||||
max. massa achteras | – kg | |||||||
max. aanhangermassa geremd |
1200 kg | |||||||
max. aanhangermassa ongeremd |
600 kg | |||||||
max. kogeldruk |
80 kg | |||||||
max. dakbelasting | 80 kg | |||||||
BAGAGE/LAADRUIMTE | ||||||||
inhoud |
602-1650 l | |||||||
lengte min./max. | – | |||||||
breedte min./max. | – | |||||||
hoogte | – | |||||||
achterdeur bxh | – | |||||||
zijdeur bxh | – | |||||||
hoogte tildrempel | 620 mm | |||||||
EXTERIEURMATEN | ||||||||
lengte | 4585 mm | |||||||
breedte | 1795 mm | |||||||
hoogte | 1465 mm | |||||||
wielbasis |
2650 mm | |||||||
spoorbreedte voor |
1573 mm | |||||||
spoorbreedte achter |
1581 mm | |||||||
bodemvrijheid | – mm | |||||||
INTERIEURMATEN | ||||||||
afstand rugleuning/pedalen | 890-1100 mm | |||||||
hoofdruimte voor | 940-1000 mm | |||||||
lengte rugleuning voor | 630 mm | |||||||
lengte zitting voor | 510 mm | |||||||
instaphoogte voor | 550 mm | |||||||
interieurbreedte voor | 1465 mm | |||||||
afstand rugleuning voor/achter | 600-850 mm | |||||||
gem. afstand rugleuning voor/achter | – | |||||||
hoofdruimte achter | 910 mm | |||||||
lengte rugleuning achter | 620 mm | |||||||
lengte zitting achter | 460 mm | |||||||
hoogte zitting achter | 350 mm | |||||||
interieurbreedte achter | 1400 mm | |||||||
afstand rugleuning 2e/3e zitrij | – | |||||||
hoofdruimte 3e zitrij | – | |||||||
lengte rugleuning 3e zitrij | – | |||||||
lengte zitting 3e zitrij | – | |||||||
hoogte zitting 3e zitrij | – | |||||||
interieurbreedte 3e zitrij | – |
ALGEMEEN | ||||||||
nieuwprijs fiscaal | € 10.311 | |||||||
nieuwprijs rijklaar | € 10.995 | |||||||
wegenbelasting/3mnd | € 72 – € 80 | |||||||
carrosserie |
5-deurs, hatchback | |||||||
transmissie |
5 v., handgeschakeld | |||||||
aantal zitplaatsen | 4 | |||||||
introductie | januari 2017 | |||||||
eind | leverbaar | |||||||
BELASTINGEN/HEFFINGEN | ||||||||
netto prijs |
€ 7.177 | |||||||
BTW |
€ 1.507 | |||||||
BPM (vast) |
€ 0 | |||||||
BPM (CO2) |
€ 1.762 | |||||||
HISTORISCHE NIEUWPRIJZEN | ||||||||
nieuwprijs 2018 | € 10.311 | |||||||
nieuwprijs 2017 | € 11.009 | |||||||
OCCASIONPRIJZEN | ||||||||
occasionprijs 2017 | € 8.700 | |||||||
KOSTEN PER MAAND (4 jaar/15.000 km p.j.) | ||||||||
afschrijving 4 jaar | € 98 | |||||||
motorrijtuigenbelasting | € 24 | |||||||
verzekering | € 39 | |||||||
brandstofkosten | € 96 | |||||||
onderhoud | € 40 | |||||||
totale kosten | € 296 | |||||||
totale kosten per kilometer | 23,7 ct/km |